Bende ebebek indiriminden her şeyini aldım. Kaçırılmayacak gibiydi. Emzik bez ıslak mendil pişik kremi bakım ürünleri sampuan yag her seyi aldım 1 tane de çıkış seti aldım 3lü hepsi 1700 tuttu. Daha hatirlamadiklarim var. Gelecek ayda alabilirsem gümüş kapak düşünüyorum.ikinci gebeligim bu ilkimde göğüs konusunda çok sorun yaşadım. Bunda önlem almak istiyorum. Geriye giyim ve bir adet güzel bir muslin battaniyesi almasi kaldı.