cemosunkardesi7 22 haftalik olduk. Hazırlıklar ne alemde cinsiyet öğrenildi mı. Bebisler kaç gr. Bizim ki 500 gr ve erkek. Devamı sizden😀
Gamzecanpolat cemosunkardesi7 Bende sizin arkanızdan geliyorum mayısın ilk haftası benim de Allah izin verirse
MuberraKrcn cemosunkardesi7 bende 22+6 cinsiyet kız ama hep erkek hissediyorum ilk başından beri niye bilmiyorum bacak arasını gördüm ama hala emin olamıyorum😄bide çevremde cinsiyeti 5-6 aydan sonra değişen çok. Hatta doğumda erkek denilip kız doğan bile var. Ben çoğu kıyafeti hallettim 2 hafta sonra doktora gidicem tekrar sorup emin olucam sonra hediyelikleri ve kapı süsünü yapıcam inşallah
Sedefkitir12- cemosunkardesi7 23+3 3 nisan gözüküyor tahmini doğum tarihi ama sezeryan olacağım için martta alır diye düşünüyorum 🥰 kızım var 🥰
_Tazeanne 19+6 bi kaç tulum emzik biberon dışında daha bişey almadım detaylıyı bekliyorum bebişim erkek 😍😍
_Tazeanne cemosunkardesi7 ay valla hiç birşey alınmıyor bana kalsa yılbaşından önce büyük eşyaları alırım da eşim yanaşmıyor erken olduğu için iki katına çıkacak fiyatlar 🤐
TinkiPinki20 Selam kızlar bende 22+5 Nisan 9 görünüyor uygulamaya göre doğum 🙏 Kasım indirimlerinde bebek arabası oto koltuğu beşik gibi büyük parçaları aldık ama kıyafet fazla almadım daha cinsiyet kız
Necla280303 cemosunkardesi7 22+4 olduk doğum Nisan 10 bayramın ilk günü görünüyor 🤗 normal olursa tabi henüz net kararımı veremedim ilk doğumum normaldi ama şuan bilmiyorm. İnşallah hepimiz sağ Salim atlatırız bu günler hayırlısıyla kucağımıza alırız 🤲🏻 benim bebişte erkek bir oğlum var beş yaşında kızım olsun istedim ama nasip tabi sağlıklı olsunlar da 🥰
Minikkush9496 cemosunkardesi7 22+1 bebiş kız 2-ci hamileliğim 1 kızım var 3 yaşında ben henüz hiç bir şey almadım mart başı gibi düşünüyorum alış-veriş yapmayı erken doğum riskimvar yatıyorum tüm gün onun için😔😢
nurcan355 cemosunkardesi7 22+4 üz en son 466 grdı kız bebeğimiz bir kac birsey aldim biberon emzik düz beyaz zıbınlardan felan ama haftaya sali gunu detayli giricem ondan sonra cikmayi dusunuyorum alisverise 12. haftada aldik randevuyu anca bu zamana verdiler 22+6 da giricem detaylıya tahmini doğumum da 10 nisan bekleniyor 🥰🌸