Snjsid839-_ benimde ilk gebeliğim ama bir kere acile gitmistim nstye baglandigimsa sancim vardi o günde sabaha kadar sanki karnimi biri isiriyordu. Genel itibari ile öyle bir aci yasiyorum. Karnimda sanki bir seyler acitiyormus acisi, regl ağrısı hissettiriyor. Karnim ağırlaşmısta tasiyamiyormusum gibi hissediyorum