Artık 32. Haftaya girdim allaha çok şükür :) bu hafta tekrardan kontrolümüz var çalışabilir raporu almak için. Bebeğimin hemen hemen her seyi tamam. Bir iki eksiğimiz var :) onlarıda en yakın zamanda halledeceğim. Birde artık doğum sonrasi icin hazırlıklarımız var. Doğum çikolatası felan. Sizde durumlar nasıl 32 haftalık gebişler 🥰