edaozkyyy akkrn Ben freely markasından memnunum canım ilk gebeliğimi onunla öğrenmiştim ama kimyasal oldu. Mesela geçen günlerde yapmıştım negatif gösterdi yani ne yalancı pozitif nede kuruma çizgisi olmadı. Ama artımed için aynı şeyi söyleyemeyeceğim 3 tane test yapmıştım gebelik olmamasına rağmen 3 testi de pozitif göstermişti.
_Mother_ YesimAykut eczane den 90₺ ye almıştım eczacı iyi dediği için Trendyol da daha uygundu ordan da aldım 55₺ ye ama yalancı pozitif gösterdi bana gelen testler bozuktu belki de
YesimAykut _Mother_ anladım canım ben de prodoctor testi eczaneden aldım, freely testi hepsiburada dan aldım, beğenmedim freely i çok, hep negatif ve kuruma çizgisi var🤗
Ahnes1109 @YesimAykut Evet bayağı geçti negatif çıkmasına şaşırdım yarın sabah ilk işim kan vermek olucak bakalım hayırlısı olsun😊
YesimAykut Ahnes1109 bekliyorum kan sonucunu canım inşallah hayırlısı olsun çook heyecanlıyım 🙏🙏🙏❤️❤️❤️
Ahnes1109 @YesimAykut Amin inşallah canım bakalım hayırlısı olsun bende çooook heyecanlıyım içim kıpır kıpır 🥹👼🏻❤️
Ahnes1109 @YesimAykut Hadi ya hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda nasip eder Rabbim 😔🤲🏻 ben de vermedim daha kan cumaya kadar vericem biraz geçsin dedim