Aysegul58 Prodoctor almistim memnun kaldim hatta 3 tane de kullanilmamis var. Toplu almistm 6 tane gerek kalmadi
YesimAykut 1prensesannesi__ keşke alsaymışım freely var bende memnun değilim yani hep negatif gösterdiği için de olabilir 😁 laboquik alacağım bidahakine😌
_Mother_ YesimAykut freely bende - not aldı geçen ay bu markadan 2 tane erken gebelik testi yaptım gebelik olmadığı halde pozitif gösterdi
1prensesannesi__ YesimAykut ben sonraki gün kan verdim eczane den test alip evde yaptim freely vermisti eczacı mor kapakli test silik cikmisti kagidinda hcg 25 olunca silik gosterir diyodu benim testim 71 cikmisti kurudukca belirginleşti tabi ama bence o test erken gebelik testi degil prodoctor ve laboquick guzel ve gercekten erken gösteren testler 10 olunca gosteriyo hemen
Ahnes1109 Merhaba, en son 2 kasımda adet oldum şuan adetim gecikti ve dün test yaptım 7. Günde ama tek çizgi çıktı sizce ne zaman yapmam lazım pozitife döner mi ?
YesimAykut Ahnes1109 bence kan vermelisin canım kadın doğum doktoruna da gitmelisin bayağı geçmiş çünkü, hayırlısı olsun😌
Avocado Merhaba bende 1 kasımda adet oldum 5 kasımda bitti ve hala olmadım 2 gün önce test yaptım negatif bugün iki tane daha yaptım yine negatif hafiften ağrılar var ama herhangi bi kanama da yok biraz daha beklesem mi yarın kan versem mi acaba
YesimAykut Avocado bence kan ver canım bayağı gecikme olmuş çünkü belki kist falan da olmuş olabilir bi kadın doğum doktoruna görünmelisin
YesimAykut _Mother_ ciddi misin zaten çook ucuza almıştım ama iyi diyenler de var anlayamadım doğrusu ben de pek beğenmedim
_Mother_ YesimAykut eczane den 90₺ ye almıştım eczacı iyi dediği için Trendyol da daha uygundu ordan da aldım 55₺ ye ama yalancı pozitif gösterdi bana gelen testler bozuktu belki de