Yarendilan28 şu an aynı durumdayız, benim de her şey yolunda ama tansiyonum çok yüksek ,şu an 34. Haftadayim doktor 36. Haftanı doldurur doldurmaz sezeryanla bebeği almamız lazım riske atamayiz dedi, doktoruma çok güveniyorum , şu an anne karnında yüksek tansiyon bile yaşaması daha riskli ,ben de diretmedim ,iki haftanın dolmasını bekliyorum ,siz yine 37 haftaya gelmişsiniz, zaten 37 de sonra zamanında doğum sayılıyor,yani erken doğum yapmamış olacaksınız, güzel haberlerinizi alalım inşallah, bu arada tansiyon kaç çıkıyor sizin