arbustoo Sevoos ethica incirlide iyi bir yoğun bakım var biz orayı tercih ettik sanırım seraptı ya arkadaşın ismi bi onun fikrini al istersen bulayımda etiketliyim
Gokkusagivemucize Sevoos doğum için bilmiyorum orada yatmadım ama yoğun bakımda çok bebek vardı. 500 gramlık bebek bile vardı
Sevoos Ayseport canim benim karnimda toplanma oluyordu sonrada tas gibi sert oluyordu sonra acile gittik nstye aldilar ve sancim cikti 😑
Pinkyy Sevoos canım çok geçmiş olsun umarım sağlıkla atlatırsınız bu süreyi ve bebiş biraz daha bekler içerde,bende ikizlere hamileyim aynı haftadayız,bu toplanma ve sertlik olayı nasıl oluyor anlaşılıyor ki,senin rahim ağzı uzunluğunda iyimiş aslında,
Sevoos Pinkyy benimde ikizler canim boyle nefesin kesiliyor karnin sertlesiyor tas gibi oluyor zaten inan olunca anliyorsun terslik oldugunu bazen bi tarafa toplaniyor ama onemli olan sert olmasi gunde 4 5 kere normal diyorlar ama geciyorsa problem. Insallah saglikla kucaklarimiza aliriz 🙏
Sevoos [bilinmeyen] acilmam olmadigi icin herkes rahat suan doktorlar falan yatiyorum birtek wcye kalkiyorum ama kasilmalar heran suyu patlatabilir o tehlikeli zaten 😐 tek duamiz gelmemeleri