Sevoos Ikizlere hamileyim ve 23 haftamdan itibaren nstde sancilarim cikmaya basladi karnim surekli gergin 😐 alttan acilmam yok hatta 39 mm serviks uzunlugum var ama erken dogum riski deniliyor. En can alici kismi ise doktorum acibadem memorial disinda hastane onermiyor kuvez icin ama oda bizim butcemizi asiyor. annelerden ricam bebekleriniz hangi hastanelerde tedavi gordu cok kucukler ve 24 haftada kaldiramayabilirler 🙁🙁
Gokkusagivemucize Sevoos medilife Beylikdüzü nde kalmıştı benim kızım. Bayağı büyük bir yoğun bakımdı.
Ysn Sevoos durumunu bilmiyorum cnm ama gerçekten memorial ve acıbadem çok iyi kuvoz konusunda ama maddiyat isin içine giriyor bisey diyemiyor insan Allah yardimcin olsun ;(
Mel53 Sevoos bence mümkün olduğunca yatın dinlenin ya, Allah büyük vaktinde doğarlar. Ben çok okudum yatıpta o şekilde bekleten olduğunu
Zeliha66 Sevoos canim istanbuldaysan eger durumunu bilmiyorum ama atakent acıbadem yenidogan yogun bakim konusunda iyi 25haftalik dogan bi bebek vardi hatta. Sancı icin bi ilac faln kullaniyo musun
Sevoos Ysn yani belli bir miktar soylenmiyor sonradan karsiniza cikiyor miktari bilmedende cesaret edemiyor insan 😐
Ysn Sevoos Allah yardimciniz olsun inşallah hayırlı bi kapı açsın size ve evlatlarıniza en kısa zamanda 🤲🤲
Sevoos Mel53 zaten 3 haftadir full yatiyorum insallah zamaninda gelirler boyle yatarak beklemeye raziyim 😐
Sevoos Zeliha66 endol fitil kullaniyorum hergun degil ama birde haftada 2 kere serum takviyesi baska bisey verilmedi 😐
Sevoos Gokkusagivemucize bende beylikduzu esenyurt taraflarindayim ama medilife icin hep kotu duymustum cok sasirdim 😐
Sevdeenurr Sevoos benimde erken dogum riskim vardı ve yürümem bile yasaktı 2aya yakın hep yattım hiç kalkmadan ve şuanda 40haftalığım bebiş gelmiyor
Zeliha66 Sevoos insallah fayda eder ilaclar canim senin gibi olup ileri haftalari görenler cok strese girip kasilmani cogaltma
Gokkusagivemucize Sevoos doğum için bilmiyorum orada yatmadım ama yoğun bakımda çok bebek vardı. 500 gramlık bebek bile vardı
MerveErdalKam Sevoos tatlım 24+6 haftalık doğum yaptım bayrampaşa koçda dediğin hastanelere göre biraz daha uygun yoğun bakım unitesi çok iyi yoğun bakım her özelde ücretsiz zaten ameliyat falan gerekmedikce
Ysn MerveErdalKam kesinlikle bu hastanede çok iyi bi arkadaşımda 24.haftada bu hastanede 650 gram doğum yaptı masAllah sağlıkla çıktılar
MerveErdalKam Ysn sağol tarlım çıktık bile 🤲🏻 Düzeltılmış 5 ay olduk 5 aydırda evdeyiz sükür ben cok memnunum hastaneden temixlik ılgi olsun yoğun bakım dr umuz zaten çok bilinçli bi dr du allh razı olsun onlardan
MerveErdalKam Sevoos çiğer geliştirici falan yapıldı mı canım servik uzunluğum iyi aslında inşallah zamanda gelirler minnoşlar devletdede çapa ceraahpaşa ve zaynep kamike gidebilirsin aslında oralarda iyi