Çok aşırı pahalı ya gereksiz masraf (tabi bana göre ) benim evde iki balkon var oraya ağzı kapaklı bir kova koyup atacağım gün içinde çöpe atılır zaten yeri geliyor ben bebek olmamasına rağmen günde iki kez çöp atıyorum evde kalmasını hiç sevmem. Banyoda biriktirmeyide sevmem. Ayrıca ben bu kovaların yorumlarını okumuştum zamanında koku sızması olduğunu yazanlarda vardı neye göre bilmiyorum.