KuzeyinAnnesi10 keremtahamom_ bana aşırı saçma geliyor ya zaten günlük çöp hepimizin evinden çıkar o kadar para vermeye hiç gerek yok poşetleri çok pahalı. Onun yerine bimden kokulu çöp poşeti alırım daha iyi 😂😂😂
Gamzecanpolat keremtahamom_ Bana saçma geliyor açıkçası çöp kapının önünde çıkar atar babası üstelik pahalı hem kendi hem torbaları tabi bütçe meselesi
Aygy keremtahamom_ fenomenlerin başlattığı bi para tuzağı tamamen çok gereksiz koyarsın bi poşete atarsın günlük ağzını kapatınca hiç bir poşet kokutmaz indirimdeki hali bile gereksiz pahalı
keremtahamom_ Gamzecanpolat işte kapının önüne koyulduğunda çok kötü kokuyor bence atana kadar, banyoda akşama kadar biriktirince de banyo kokuyor. Misafirliğe gittiğim yerlerde çok kez karşılaştım
MugeBulut Kesinlikle aşırı faydalı. Zerre koku yapmıyor. Bir değil bir kaç tecrübeyle sabittir. Diğer hertürlü poşette istediğin kadar bağla kaka kokusu yayılıyor. Alıp almama, pahalı ya da ucuz olması kişilere kalmış, ama faydasız olduğu söylenemez.
keremtahamom_ MugeBulut evet bence de normal poşette kokuyor ya günlük bir kere çıkarılır akşama kadar biriktirmek gerekir o da illa ki kokar
Gamzecanpolat keremtahamom_ Kapının önüne koymicam zaten apartmanı kokutmak gibi bir niyetim yok çöp kapının önünde diyorum ayrıca isteyen alır bütçesi yeten yazmışım isteyen alır istemeyen almaz 🤷♀️
smnbr keremtahamom_ O zaman almanız mantıklı olabilir. Ben iki tane açık balkonum olduğu için akşama kadar orda poşette tutarım, akşam da atarım diye düşünüyorum hep
mommyzx keremtahamom_ of çok fena zamlanmış valla 280 e almıştım bende indirimden ama bütçeniz varsa muhakkak alın dediğim gibi miss gibi kokusuz tertemiz her gün her gün çöp atılmıyor bazen evlerimizde 😌
Sellmaseellma keremtahamom_ canım ben dolaptan 2.el almıştım orda çok çok uyguna hatta 200 tl ye tertemizdi hala da öyle sağolsun aldığım kişi bana video çekip yolladı öyle aldım bir sorun yaşamadım hala kullanırım iyiki almışım bazen atamıyoruz kokuyor diye aldım iyikide almışım bütçeni aşıyorsa 2.el de alabilirsin bir fark yokki arasında
Annesii23 keremtahamom_ bence çok gerekli ben ilk kızımda almadım diye çok pişman oldum ek gıdaya başladıktan sonra bezler gerçekten problem . Ama ben indirim göremedim ne kadara düşmüş