Betulkarakus4
Canim ben kayit yaptirmadim bilmiyordumda muane oldugun hastane saglik ocagina bilgi vermis seni direk ariolar beni direk kendileri aradi kayit icin hic gitmedim..hastanenizden bilgi geldi gebelik varmis dedi teyit icin aradilar sorular sordular sonrada tetenoz icin gun verdiler.yani devlet hastanesne gdiosan aninda bilgi verio ozele gdiosan biraz gec bilgi dusuo hastane bildirmek zorunda saglik ocaginin takip etmesi gerekio zorunluymus