Edaa01 Benim anlamadıgım hem anket acıp bizlere nasıl diye fikrimizi soruyorsunuz bizlerde fikirlerimizi söyleyince itiraz edip hyr gayet güzel bu ismin eski kalacagını düşünmüyorum fallan diyorsunuz ozaman bizlere ne diye soruyorsunuz @ahsenka @411993
Ozlemgokce Offf bi gün çıldırıcam bu uygulamada. Hem anket açmış hem de fikrini söyleyenlere yok ben öyle düşünmüyorum yok bu yorumu kabul etmiyorum ruh hastası mısın sen arkadaşım millete fikrini soran sensin git kafana göre koy o zaman
Ahsennesli Ozlemgokce ay cidden ya beni de terslemiş sadece dedim ki o kadar Zeynep ismi var ki yazdım bu yani.
Ahsennesli ahsenka kullanıcı adımdan belli değil mi hanımefendi. Kızım olursa Ahsen koyacağım. Buraya post açmışsınız fikir almak için nedir bu tersleme. Ne koyarsan koy kardeşim.Allah akıl fikir versin @411993
ahsenka Ahsennesli 😂 postu ben açmadım . Yorum yapanlara yorum yaptım . Sen de benim fikrime katılma gayet doğal . Nedir bu sinir
Meltemmms Herkesin kendi fikri kuzum hiç yazmaya gerek yok buraya 🥰🦋 ben de kızıma ada koyacağım. 2 isim istemiyor babası istese ben de zeynep ada isterdim. Herkesin kendi tercihi❤️ Klasik modası geçmeyecek bir isim hem zarif. Sağlıkla kucağına al🥰