Esra7814 Hayırlısı olsun canım ınsallah hamilesindir ama bence ıdrar testı al ya da ıkı gun daha bekle bazı bayanlarda adete yakında yumurtlama olabılıyor ve o nedenle yenıden pozıtıf cıkabılıyormus ovulasyon testınde. Birgebeningunlugu Ebru hanımı takıp edıyorum bende onunla takıpteydım, ovulasyon testi gebelık testi değildir der ama tabikide ovulasyon testiyle pozıtıfı gorup gebelık testınde de yakalayanlar var. Benimde son 2 kaldı beklemedeyız :)