Tubasim Sarem yumurtlamadan 14gün sonra adet olunurmuş ya benim de adetim geç olacak yani adetlerim düzensiz zaten henüz beklemedeyim, yumurtlama olalı sekiz gün oluyor çok stresli bi bekleyiş
Tubasim Sarem ayy inşallah hepimiz güzel haberler alırız, benden size tavsiye kesinlikle T çizgisi c çizgisi kadar koyu değilse onu yumurtlama sanmayın o hatayı yaptım ben sonra tesadüf eseri test yapınca yumurtlamayı gördüm
Sarem Tubasim benimde 2. Kullanmam aynı hatayı yumurtlamadan 1 gün önce ben yaptım ertesi gün koyu gördüm demekki bu yumurtlama dedim
Mylife3 Tubasim bende bu ay ilk ovulasyon kullandim 24.gun cift cizgi cikti C kadar net değildi ama belirgindi T cizgisi 4 gun ayni koyulukta kaldi bugun silindi acaba bende yumrtlama catlama olmuyomu? 😑
GizemSckn Hepimiz için hayırlısı olsun kardeşlerim Bizde 3 aydır korunmuyoruz ama olmadı. En son ovulasyon testini duydum sipariş veridm yarına gelicek inşAllah bende başlicam Sizlerden bilgi almak isterim ilk defa kullanıcam onu 🤗
Sarem Kızlar biley sorcam sizi kürtajdan sonra benim 3 ay 28 günde 1 adet oldum 4. Ayımda eski döngüme döndüm sizinkide mi böle oldu
ecemtmr Selamlar Herkese :) Dayanamadım artık ve yeni üye oldum öncelikle inşallah isteyen herkes hayırlısıyla tez zamanda meleklerine kavuşur :) Evliliğimizin 1.yılında - Eylül ayında bebek denemelerimize başladık ilk üç ay olmadı uygulamadan takvimi takip ediyordum.(ki nitekim yanlısmıs takvıme gore 16-17.gunlerı dıkkate alıyordum) Kasım sonu adetim bitince doktora gittim çok sükür her şey yolunda ( eşimde aynı gün gitti test yaptırdığ çok sükür onda da problem yok) doktor ovülasyon testini denememi önerdi. Bende araştırmiştim ve zaten başlayacaktım. Adetimi 1. gün sayarak 10. gün kullanmaya başladım(isterseniz bittiği günde başlayabilirsiniz ama bana doktor 11.gününde başla demıstı kontrolden sonra 30 gude bir adet oluyorum birde Miratech almıstım eczaneden içinden 5 adet cıkıyor ıkı paket aldım ve 7 test yeterlı oldu.) 13 ve 14.gün pozitifi yakaladım o gunlerı ve sonrası 3 günü özellikle değerlendirdik. (doktora her gün mü diye sormustum evet demişti gün aşırı değil demişti.) Bugün yumurtlamamın üzerinden gecen 15.günüm 3 gün sonra adet olmam gerekıyor hamilelik için belirtim yok aslında gecen 3 ay daha cok belirtim vardı diyebilirim yani her şey psikolojikmiş özellikle doktor sonrası kafam çok rahat oldu, çok odaklanmadım vücudumu dinlemedim şimdi adet olacağım gunu beklıyorum hayırlısı neyse o olsun haber verırım umarım yarar sağlayabilmişimdir kızlar çok parantez açıp kısa açıklamalar bildirmiş oldum kusura bakmayın :)
GizemSckn Kızlarr dediğim ovulasyon testi geldi bugün yaptım adetim yeni bitti ilk günden sayarsak 7.gün bugün testi yaptım belli belirsiz çıktı Ne demek yani bu yorum yaparmısınız bu konuda baya fikir sahibi olanlar 🤗
Mlke GizemSckn canım ınstagram da birgebeningunlugu ebru abla var onun sayfasına gir youtube videoları var iyice dinle çok faydalı 😊 herşeyi anlatıyor ben bu ay kullandım ebru abla da takip etti değerlendirdim 1 hafta kaldı reglime bekliyorum 🤗