zeymom_ OYKUmom ay evet benim göğüs kafesimin altı ağrıyordu böyle o kadar sertti ki doktor dedi bebek dikelmişler orda ama nasıl batıyor ilk defa öyle oldjm
OYKUmom zeymom_ ilk kızımda yaşıyordum çok öle son haftalarda ayakları hep yukardaydı nefes aldıkça boğuluyordum çıksın da rahat nefes alayım diye beklerdim
Dmrhzn Kubraa0608 korkma canım ben ilk gebeliğim de 22+3 te hissettim şuan ikinci gebeliğim 13 hafta ne zaman hissederim hiç bilmiyorum
Halimeo zeymom_ yok 3 gebelik ya doktor bu sefer hem kız dedi hem erkek kafam karıştı başka doktora gidecem 19 haftaligim fark ettim uzaninca dinlenince daha çok tekme atiyior