OYKUmom zeymom_ 20+5 olduk kasık ve göbek deliğinin arkasında hissediyorum elimle vurduğumda bazen cevap geliyor içerden burdayım diye
zeymom_ edasontr ay benim de öyle arada yukarılara tekme mi atıyor vuruyor mu napıyor her yerde hissediliyor 😂😂
Halimeo Bugün yoruldum hareketini hiç hisstemedim ama dün aktifti hareketi baya güzeldi 🥰 göbek deliği bazen de aşağıda hisediyorum
Halimeo zeymom_ yok 3 gebelik ya doktor bu sefer hem kız dedi hem erkek kafam karıştı başka doktora gidecem 19 haftaligim fark ettim uzaninca dinlenince daha çok tekme atiyior
aslhnkrts9 zeymom_ karnım bazen sivriliyor benim böyle yumruk gibi aklım almıyor minnacık haliyle nasıl çıkıyo o sivrilik diye 😂
Kubraa0608 Biz 20 haftalik olacaz ama hala bebegimin hareketlerini hissetmedim🥺 ilk hamileligim cok merak ediyorum nasil bir duygu oldugunu. Sanki hareketini hissedince gercekten hamile oldugumu ozaman hissedecegim gibi geliyor bana 🥲😍😍❤
Dmrhzn Kubraa0608 korkma canım ben ilk gebeliğim de 22+3 te hissettim şuan ikinci gebeliğim 13 hafta ne zaman hissederim hiç bilmiyorum
Tugce-12 Benimde ikiz gebelik daha çok karnımın alt kısımlarında seğirme şekilde hissediyorum 21.haftamızdayız🥰
OYKUmom zeymom_ 😂 bazen öle bir cevap geliyor ki bir baskıyla can acısı beraber ama yine tarifsiz duygular ❤️
zeymom_ OYKUmom ay evet benim göğüs kafesimin altı ağrıyordu böyle o kadar sertti ki doktor dedi bebek dikelmişler orda ama nasıl batıyor ilk defa öyle oldjm