EzgiDurdu tabi ki kimseyi korkutmak değil amacim ama öyle tozpembe seyler de değil açıkcası yazacaklarım. Benim de kızım 2 hafta önden gidiyordu gebelik sekerim olmamasına rağmen. Şeker yüklemesi yapıldı ve hersey normal denildi. Diyet uygula denildi ama ben zaten hamurişi ekmek pilav ve makarna yemiyordum. Yine de 2 hafta önden gitmeye devam etti doktorum normal Doğum olamayabilir ve erken Doğum olabilir dedi. Çünkü haftasının önden gitmesi kilosuyla değil daha çok bas cevresi ve karin çevresiyle alakalı bir durum. Çok şükür ki 2 gün önce son kontrolde 1 hafta önde olduğunu öğrendim ve çok sevindim. Naçizane fikrimi soracak olursanız çok dikkat etmek gerekiyor benim gibi normal Doğum istiyorsanız tabi ki ama sezeryan da olurum problem olmaz derseniz de kendi fikriniz tabi ki.