Aasdd Sedackrgluu koru hastanesi Ayşegül Alkılıç hem kendisinden hemde yanında ki hemşiresinden inanılmaz memnunum gözüm kapalı tavsiye ederim
Plankton Sedackrgluu memorial’da riskli gebelik uzmanı doç dr Ertuğrul Karahanoğlu’na gidiyorum ben. Öncesinde iki kaybım olmuştu, şu an çok şükür doktorumun da desteği ile 32+3 olduk. Kendisi çok bilgili, çok iyi bir doktor. Tavsiye ederim 😇
DeryaE Bburrcu bende A life Hastanesine gidiyorum Etimesgut Khayala aliyeva bende memnunum. 18 Aralık’ta sezeryanla doğuma gireceğim inşallah 🙏
Bburrcu DeryaE yaa cok sevındım canım sagsaglım kurtulun inşallah evet benim doktorumla cok yakın arkadaslar serklaj ıslemımı sızın doktorunuzla birlikte yaptılar hayırlı dogumunuz olsun ınsallah🩵
Mavi-elif yaseminligunler Çok iyi bi doktor gerçekten her soruna gayet iyi cevap veriyor seni rahatlatıyor ilk doğumumda onunla takipliydim
yaseminligunler Mavi-elif yaa gercekten mi ben ilkde bilmiyodum kendisini ama ikincide tanıstım muayenelerde gayet memnunum daha yenıyız 13 haftalık biraz anlatsanız siz nasıl dogum yaptınız hastane nasıldı ortam nasıldı birde gece dogum olursa hocanın gelemyeceği söylendi bana hoca kalp rahatsızlıgı yasadıgı ıcın artık gece dogumlarına gelemiyormuş
yaseminligunler Ebrulikn5 normal olarak gidiyorum suan ıcın bilmiyrm 13 haftalıgım ilk gebeliğim baska hastane normal dogumdu
Mavi-elif yaseminligunler çok iyi bi doktor gerçekten gönül rahatlığıyla güvenebilirsiniz ben covid zamanı gidiyordum ona rağmen maskeyle çok rahat muayane edip ultrasonda uzun uzun bakıp eşler giremediği için babasına video çek görsün diyordu 😀 ama doğum anında salı günü onun full ameliyat günü oluyordu diğer kadın hastalarada baktığı için doğumumda salıya denk geldi sabah geldi harikasın ben burdayım akşama kadar doğur ben gelicem dedi ama ben tam doğuma girerken başka bi ameliyatta olduğu için gelememişti başka doktor girmişti doğumuma
Ebrulikn5 yaseminligunler Ben sordum artık gebelere bakmıyo dedi ordaki danışman polikinlikten randevu verdi
yaseminligunler Ebrulikn5 banada aynısı dendii nen sekreteryle konustum rica ettim oda ayarladı sağolsunn
Ebrulikn5 Asistanlar da çok iyi ilgileniyorlar 2. Gebeliğim ilki etlik şehir hastanesinde oldu affedesiniz köpek gibi davranıyorlardı burdaki doktorları görünce o kadar mutlu oldum ki hepsi çok iyi ilgileniyorlar sadece sıra çok geç geliyo yavaş ilerliyor
yaseminligunler Ebrulikn5 benımde cebeci tıp fak olmustu bide pandemi zamanı allahım bu kdr vicdansız insanı nasıl bu kdr biraraya topladın dedim bu kdr olamaz