Allah analı babalı büyütsün. 🌸 Ben de 39. Haftadayım ama tık yok. Kızımın gelmeye hiç niyeti yok gibi. Doktorum her şey normal, nst de biraz sancın çıkıyor diyor ama ben hiç bir ağrı sızı hissetmiyorum. Sizin de nişan gelmeden önce herhangi bir ağrı sızınız oldu mu ? Aslında şunu soruyorum: Doğum belirtilerinin belirtisi nedir ? 🙁