mevraca Hg-ygthmz- bende aynı fikirdeyim dayanılmayacak dereceye gelince gitmek istiyorum. Nasıl sancılar kaç haftlıksın neye benziyor kac dkara bir geliyor
Sevde96 Hg-ygthmz- Sancılarınız nasıl geliyor? Gece 2′den beri bekliyorum bir türlü düzene girmedi, çok rahatsız da etmiyor normal hayatıma devam edebiliyorum..
Hg-ygthmz- Benim gündüz sancım pek olmuyo akşam oldumu başlıyor suyum da gekiyor biraz biraz camasirim baya islaniyor
Hg-ygthmz- Mrymozbek dün gittim 1cm di biraz daha beklemek istiyorum sancılarımin hızlanmasını zaten hastahane çok yakın gecede gidebilirim
Mrymozbek Hg-ygthmz- Benimde 1 2 cm çarşambadan beri bugün akşam üstü de nişanım geldi ama sancım yok yalnızca hafif hafif yalancı sancı gibi sancılanıyorum o kadar