Yalnizanne Edaacar-ozkan oğlumda erkek diyodu erkek oldu şmdi kız diyo doktor kesin kız dedi bnde doğru çıktı 😌
nurcan355 Edaacar-ozkan bebek gostermeyince benimmi sorunum oluyor hem 10 hafta cok cok erken doktorlar bile 16. haftada öğrenilir 10. haftada imkansız diyorlar ben hic cevremden duymadim 10. hafta da cinsiyet ogrenen sallamayin lutfen
Edaacar-ozkan nurcan355 Doktor onuncu haftada tahmini kız diyor iki hafta sonra gidip bakıyorlar tekrar kız çıkıyor benim söylemek istediğim bu yani onuncu haftada da cinsiyet görülebiliyor
Otherozge Edaacar-ozkan benim dgru çıktı.ilk kızımda tuttu.iknci gebeliğimçin takvimi erkek dyodu erkek dedi doktor.çokta inananlardan değilim arkadaşlrla bakmıştık bnde tuttu arkadşlarımın cogunda tutmadı 😄
Kelebekmisaliihayat Edaacar-ozkan bu haftalarda hiçbir doktor kesin cinsiyet söylemez. Bazı bilgilerine tecrübelerine dayanarak tahminde bulunur
Griii Edaacar-ozkan benim rus takvimi doğru çıktı ilki kız ikinci erkek diyordu şimdi oğluma hamileyim :)