Mia0121 Zhraercs demek mideni çok etkiliyor seninde benim erkek oluşu belki biraz rahat geçirdi ama zor cidden ya
Minigiim-vebenn52 Zhraercs ama gece yatarken üç tane alıyomuşsun normalde gece yatarken iki tane alınır geçmezse sabah bir tane daha alınır yine geçmezse öğlen bir tane daha Doktorda eczacıda bu şekilde söyledi bana
Zhraercs Minigiim-vebenn52 banada doktor gece yatarken 3 tane dedı gün içinde içmiyorum yatarken içiyorum sadece
Minigiim-vebenn52 Zhraercs he iyi o zaman doktorun dediyse geçer inşallah çabucak ben 32 deyim hala geçmedi bulantım
Zhraercs Minigiim-vebenn52 bende öyle olmuştum ilk hamileliğimde çok zor oluyor rabbım kolaylık versin ınsallah
Hopefulmom Zhraercs zehir danışma hattı var alo 114 orayı ararsanız sizi doktora yönlendiriyorlar bu hatta sağlık Bakanlığı’nın oraya danışın doktorun dediğini yapın
Zhraercs Hopefulmom aradım şükür ki bi sıkıntı olmadı günlük 4 ü geçmemek lazımmış bende 4 tane içmiştim