Seyda5- olur daha 2 ay olmuş, stres de etkiliyor olabilir. Tsh düzeyim hamilelik öncesi 1.50 civarlarında, hamilelikte 1’in altındaydı, geçen ay verdiğim tahlilde 0.01 çıkınca ilaç dozunu 50’ye düşürdük. 20 ve 4 aylık olacak 2 bebeğim var asla olmaz diye düşünmeyin. Allah hayırlısıyla en kısa sürede size de nasip etsin inşallah ❤️