Cansu777 benim ilaca başlayana kadar çok dengesizdi çünkü benimki hashimoto tiroidi. 20 yaşımdan beri bi hızlı bi normal oluyordu doğumdan 5 ay sonra hipotiroidiye çevirdi ve ilaca başladım, ilaca başladığımdan beri aynı aralıklarda ilerliyor. Üstüne tekrar hamile kalıp doğum yaptım ama dozum hiç değişmedi.