Gamzeazem neresi abartı tam tersi minimum bu emin olun gerek oluyor bide hastanem uzak her koşulu düşünemem lazım. Normal doğumda 1 gece kalınıyor tamam ama ya sezeryan olursa ve ben rahatsızım rahatsızlığım dolayısıyla bi aksilik çıkarsa fazladan kalma olasılığı var bunları düşünmek lazım. Rahatsız olmasam bile doğum sırasında tansiyon yükselmesi kan kaybı dolayısıyla fazla kalım durumu olabiliyor eksik olmasindansa fazla olması daha iyi emin ol olumsuzlukları da düşünmek lazım. Çevremde doğum yapan onda kişi oldu ve hastalarımdan da gördüğüm bu yöndeydi ona göre valiz hazırladım.