Kbryldz08
Kbryldz08 20 bez fazla , 1 müslin az ( bebeği kucağa alacaksınız ve onu omzunuza sereceksiniz kusar vs yedekli olsun) sizin için 2 kilot az kanama vs durumlarında sıkıntı yaşarsınız. Hasta bezi zaten hastane tarafından temin ediliyor sizin lohusa pedi almanız lazım😊 ama en en önemlisi pıdra değil hastane çantasına konulacak, normalde dahi yetşkinlerin kullanmaması gereken bir şey. Bebiş için asla önermem. Ki zaten yeni doğacak sadece pudra değil, pişik kremide hastanede ihtiyacınız olacak bir şey değil bebişin doğal florasını hiç bozmayın😊 kendinize kalın çorap almayı unutmayın😊 sağlıkla kucağınıza alın miniğinizi😊🙏🏻