Nesli46 Cankuss35 bu aralar banada oluyor çatlak oluşucağı için kaşınıyor diyorlar da erken haftalarda sanmıyorum
Cankuss35 Nesli46 ilkten öyle dediler de sanmıyorum bende hafif karnım var evet ama çatlak bu aylarda oluşmaz bence başka bişey bu