Sbha_13 merhaba ayni durum bendede mevcut 35+2 yik ilk gebeligimde 17. Haftada baslamisti. Suan 35 te basladi alt ve ast degerleriniz ile birlikte safra asidine bakilmasi gerekiyor. Safra asidinde deger 10 uzerindeyse gebelik kolestazi teshisi konuluyor ve tibben risk olusmamasi adina 37+0 da gebeligi sonlandiriyorlar. Ilk gebeligimde erken dogum yapmama sebep olmustu. Suanda safra
Asidi degerim 17 oldugu icin doktorum ciger gelistirici basladi. Ihmal etmeyin kesinlikle..