Edaacar-ozkan Deletedmom_112 Evet canım maalesef doğuştan ete Alerjim var onun yerine ben de yumurta peynir tarzı şeyler tüketiyorum
Deletedmom_112 Mmeelliikkee yağsuz süt ürünleri de nedense benim şekerimi düşürmüyor. Sodama da limon sıkıyordum yanlış yapıyorum o zaman 😂
Deletedmom_112 Aycannn06 haftada 1 balık zorla yiyorumda tavuk nedense yiyemiyorum organik olmadıkça tüketmeyin diyorlar market tavuğu tüketiyor musunuz ?
mbs44_16 Deletedmom_112 bolez köylüm diye bir marka var yavas büyüyen tavuk. Kaynatinca yaginin rengi filan baya koyu sari oluyor. bim migros file marketlerde satiliyor oralardan alabilirsiniz.
Aycannn06 Deletedmom_112 valla mecbur tüketiyorum organik bulmak çok zor hem de pahalı yine de faydası olur dşye yiyorum işte 😂
Havvakc Deletedmom_112 ben haftalık yiyorum. Bir gün kırmızı et, bir gün tavuk, bir gün balık, bir gün baklagiller, bir gün sebze gibi. Tabi bazı günler canım başka şey çekerse yiyorum ama hepsinden yiyeyim diye böyle yapmaya çalışıyorum.
Deletedmom_112 Havvakc inşallah geç kalmadım ben de artık öyle yapacağım. Tavuğu market tavuğu tüketiyor musunuz organik mi ?
Havvakc Deletedmom_112 organik tavuk bulmam pek mümkün değil marketten alıyorum. Her şeyi organik tüketebilen çok azdır bulmak zor çünkü. Tavuk, yumurta,Yoğurt, süt hepsini marketten alıyorum.
Deletedmom_112 Havvakc bende öyle her şeyi marketten alıyorum nerden bulcam organik yani. Eğer tüketiliyorsa tavuğuda marketten alıp yerim
Deletedmom_112 mbs44_16 aa öyle mi teşekkür ederim canım. Market tavuğu gibi mı tadı kolay pişer mi ? Kokusu kötüyse midem bulanabilir ağır şeyler pişiremiyorumda daha :(
1erkekkannesiiii Deletedmom_112 haftada 2 kez yiyin mümkünse canım doğumdan sonra köfte çok yedim ama haftada 3 kez kadar bol yeşillikle inanılmaz süt yapıyor
Deletedmom_112 1erkekkannesiiii yaa maşallah oh yarasın o sütler bebişe bana da aynı etkiyi yapar inşallah
TugbaOmerCucuk Deletedmom_112 haftanın 5 gunu kırmızı et hindi eti balık 2 günü sebze verdi bana diyetisyen tavuk etini önermedi şimdi 26 haftalik olduk bitkisel protein 5 gün 2 gün et balık olarak devam ediyoruz
Deletedmom_112 TugbaOmerCucuk tavuk etini neden önermedi bikaç doktordan daha duydum zehirleme riskine karşı tüketmeyin diyorlardı. Hindi eti de hiç aklıma gelmemişti değişiklik olur güzel fikir.
mbs44_16 Deletedmom_112 pismesi filan normal market tavugu gibi sadece tadi daha lezzetli. Miden bulanmaz yani
Kelebekmisaliihayat Deletedmom_112 artık tavuklar tavuk değil. Hormonlu besleniyorlar. Tavuk etinde lezzet bile yok, ben alamıyorum. Yakında koyun tavuk beslicem herhalde
TugbaOmerCucuk Deletedmom_112 organik olmadığı için birde artık sadece hormonlu oluyor hayvanlar kısa sürede buyutuyolar ondan tavuk yeme diyor. Salatalar da da dışarıda yemek yasak enfeksiyon kapma riski yüksek diyor.
Deletedmom_112 Mercimeek kavurmalı yumurta bayılırım eşime ilk evlendiğimizde tuhaf gelirdi kahvaltıda et var diye 😂😂