Mmeelliikkee sadece sizin için değil, dikkat edenlere de bilgi olur diye yazdım. Ben 12 yaşında demir eksikliğine bağlı anemi tedavisi gördüm. Bu konuda çok çektim, yıllarca demir şurubu, ilaç kullandım. Artık o kadar tiksindim ki ilaclardan, beslenme ile normal seviyede tutmayı öğrendim. 15 yıldır buna dikkat ederek besleniyorum, arada ihmaller oluyor tabi . Sağlıklı günler diliyorum 🌸