bebeksu0 canım benim doktorum da aynı şeyi söyledi, mesela ben aşırı panik ve anksiyetesi olan bir hamileyim, oğlumun kafası 3 hafta önde gidiyor, bi de boyum uzun ister istemez iri bir bebek bekliyor doktor, Çocuk kanala girmezse hiç zorlamak istemiyorum, 4 doktora sordum dördü de sezaryen ihtimalinden bahsetti, kafama yattı.
Kendi doktorum dedi ki iste normal olur olmasına ama işte epizyo ya da vakum kullanma o da travmatik olabiliyor hamileler için o yüzden aksi bir durumda zorlamayalim sezaryen yapalım dedi.
Benim ilk hamileligim nasıl olur bilmiyorum ama normal doğum dikişlerine de çok özenli bakmak lazım, sezaryen dikiş inşallah daha kolay olur diye kendimi avutuyorum ben de.