Emell Selim_Alparslan canim benim. Testi yapmadan önce ac karnına bi ölçüm yap. Sonra karnını doyur ve yediğin saatten sonra 2 saat sonra ölçüm yap. Şeker üst sınır değeri 120. Bunu geçerse sıkıntılı olabiliyor
Kdrye Selim_Alparslan ben yaptirmiycaktim. Zayiftim zaten seker cikmaz dediler. Bende carpinti cikinca mecbur yaptirdim. Cok sukur sekerimde cikmadi
HavvaK Selim_Alparslan anladım ben sizi. Bende yaptırmadım zaten. Ama evdeki cihazlarla ölçüldüğünde pek doğru çıkmadığı söyleniyor da ondan dedim. Hastahanede yaptırın diye