Ozy yani beslenmene dikkat et kuzum ben şeker yüklemesi yaptırma taraftarı değilim onun yerine düzenli beslenmeye çalışıyorum ve ölçüm cihazı aldım eczanedeki çalışan beyde eşine yaptırmamış banada önermedi cihaz aldım ve önemli olan beslenmene dikkat etmek zaten