Gmzeli şimdi doktorumu aradım sordum çünkü bana asla içme demişti bunları okuyuncada kafama takıldı ilk sebebi Demir eksikliğinden ötürü Demir damlası ve kan ilacı kullanıyorum bunlarla etkileşime geçip zehirlenme yapabilir çoğu hamile bu ilacı kullanıyor , ıhlamur rahatlatıcı etkisi ağrı kesici etkisi olduğunu söyledi o yüzden son iki ayda olan annelere izin vermiyorum sancınız yada ters kasılmalar olsa farkedilmeyebilir dedi, ve son aylarda kan incelticş özelliğinden ötürü erken doğum, aşırı kanamalı loğusalık yada doğum esnasında ki kanamaları durdurulmayacağını söyledi bu yüzden son iki ayda önermiyoruz dedi tabi bu söylediklerim 10 hastadan 3ünde olabilirmiş ama riske girdiğimize değmez bitkisel şeyler sağlıklı olduğuna inanırım ama hamilelik hiçbişeye benzemiyor normal bir dönemimizde olmadığımız için ben risk alma taraftarı değilim