Gmzeli Kızlar 37+3 haftalık hamileyim Üç gün önce grip oldum bugün üçüncü gün daha iyiyim sadece ara sıra burun akıntı oluyor ama çevremde herkes bu hastalık bebeğine geçer doğunca bebeğin de grip olarak doğar gibi bir şeyler söylüyor. Gerçekten sinirlerim bozuldu artık. Dikkat ediyorum ıhlamur vs içiyorum 4 gündür dışarı bile çıkmıyorum ama insanların by tarz yorumları yüzünden aklım hep bebeğimde. Böyle birşey yaşayan var mı? Ne kadar doğrudur?
Muhammedamine Gmzeli 37+1 haftalık hamileyim bende fena grip oldum ateş vs olmadığı sürece korkma çok saçma değilmi sencede canım benim bebeğe geçermi Allah aşkına
fatmanurkantar Gmzeli gerçekten insanlara kulak tıkayın ve ıhlamur içmeyin hatta doktorunuza sorun ben burda okudum doktoruma sorunca oda evet asla sesi ıhlamur kan sulandırırmış kanama başlatabilir kanama durmayabilirmiş bence bir doktorunuza danışın
asminko345 Gmzeli Demek beni görselerdi senin çevren 😂 bana neler derlerdi 1 hafta neler çektim Burun akıntısı tıkalı nefes alamıyordum doktor sonra kuru öksürük başladı 🤦♀️ 3 gün oldu geçmedi bende doktoruma söyledim antibiyotik verdi dünden beri geçti iyiyim öksürük arada oluyor grip 🤧 Kötü hamilelikte ağır geçiyor ama bebeğe bi zararı yok kuşum
Gmzeli Zeynp İnan’ın normalim yerle bir. Eşimin arkadaşının eşi var beni baştan beri çok korkutuyor. 34.haftalarda yok görürsün erken gelir falan diyordu. Her bir sorun sıkıntıda birşey buluyor illa ki. Bugün de bebeğe geçer bebek grip olarak doğar diye mesaj atmoş
Zeynp Zeynp 32+5 im ben Ay psikopatmıfır nedir Sen ne ona bakıp üzüyorsun kendini Amacı neydi ki onun böyle akla mantığa sığmayan cümleler kuruyor Hiç akıl işimi Sen gripsin diye bebek grip doğsun
Gmzeli Muhammedamine bilmiyorum ki canım son haftalarda olduğumuz için zAten Doğum korkusu bebeğimi bir an önce kucağıma alma isteği var psikolojik olarak sürekli hareketlerini takip ediyorum Allah’a dua editorum hergün ama bu psikolojinin içinden çıkmaya çalışırken böyle dediklerinde korkuyorum 😔
Muhammedamine Gmzeli takma kafana ne kaldı şurda bebeklerimize kavuşmaya Rabbimin izni ile sıkıntılar olacak son haftalar hem psikolojik hemde fiziken çok yıpratıcı evet ama evlatlarımıza kucağımıza aldığımızda dünyalar bizim olucak az sabırlı olalım İnşAllah herşey güzel olucak 🤗
Muhammedamine fatmanurkantar ben kan sulandırıcı iğne kullanmama rağmen günde iki bardak ıhlamura müsade var canım abartmış biraz doktorun litre litre içersen belki dediğin olay olur
Gmzeli fatmanurkantar ilk defa duydum canım aksine 2 bardağa kadar bende izin var diye biliyordum hatta sağlıklı diyorlar 🤔
Gmzeli asminko345 çok geçmiş olsun benim o kadar ağır derecede geçmedi Cuma akşam halsizlik ve baş aprısı vardı cumartesi sabah ise burnum tıkandı akıntı başladı Cumartesi akşama kadar anne çorba vs yaptı o akşam ayaklandım ara sıra burun akıntısı oluyor. Ama gel gör ki herkes çok biliyor maalesef
Gmzeli Muhammedamine aynen öyle canım Allah bütün herkese evladına sağ Salim kavuşmayı nasip etsin gerçekten çok zor bir süreç allah yardımcımız olsun
fatmanurkantar Gmzeli bitkisel şeylere benim doktorum hiç sıcak bakmıyor bende burda bir kaç postta okuyup doktoruma sorunca bana asla içme demişti her doktorun yorumu ayrı oluyor 🤷🏻♀️ İnşAllah kısa zamanda iyileşirsiniz 🤲🏻
Gmzeli Muhammedamine Muhammedamine şimdi içim rahat etmeyip sağlık ocağındaki hemşireyi aradım böyle böyle diyorlar vs diye kesinlikle böyle birşey yok ilk defa böyle birşey duydum dedi içim rahatlad🤗
Muhammedamine Gmzeli ben doktora bile söyleme gereğinde bulunmadım zaten canım kontrolümde ilaç kullanmadan sakince geçiriyorum bebeğin hareketlerini takip et 3 saat hiç oynamazsa tatlı birşeyler yiyip sol tarafına uzan 1 saat içinde oynar oynamazsa o zaman endişe et Çok geçmiş olsun 🤗
Gmzeli Muhammedamine hareketleri eskisi gibi çok sert hissediyor musunuz ? Ben hareketlerini her saat hissediyorum ama çok fazla eskşsi gibi sert değil