Benim mantar enfeksiyonum var doktor fitil verdi kullandım 6tqne vardı içinde benimde kızarıklık kaşıntı var o fitili kullandım kaşıntım artı hafif kan lekesi oldu ve akıntım eskisine göre şimdi çok az kan lekesi gelince korkup acile gittim hata herhangi bir sıkıntı yok dediler