karakayahavva00 10+2 olduk artık ne yapacağımı bilemiyorum yapmadıgım şey kalmadı insan su içtıkten sonra bıle kusar mı ya hergün ağlamaktan helak oldum ne zaman geçecek Allahım?
meltemmmmm_1 karakayahavva00 ah o günler aynısı bende de olmuştu hatta ne yesem çıkıyo bu çocuk nasıl besin değeri alacak diye düşünüyordum sen zorla yemeyi çıkarsa çıksın hatta şey bile demiştim çocuğu herhalde ağzımdan cıkarcam ben bu gidişle diye korkma hatta ilk zamanlar zayıflicaksın bile geciyo o günler 🥰
karakayahavva00 meltemmmmm_1 peki ne kadar sürmüştü hatırlıyor musunuz? Ben 7. Haftadan beri böyleyim.
meltemmmmm_1 karakayahavva00 hatta bana bi ara su bile kokuyordu o her şeyin kötü kokması buzdolabını acamıyordum burnumu kapatıp giriyordum siz düşünün diğer türlü hemen midem bulanıyordu
Glcn2024 karakayahavva00 3,5 aylık olunca geçiyor en net 4 aylık olduğunda hiç bulantın kalmıyor sabret yemek yedikten sonra biraz yan tarafa doğru uzan bir saat sonra falan da soda iç iyi gelir
karakayahavva00 meltemmmmm_1 Umarım benim de geçer hemen 5 yaşında kızım var ilgilenemiyorum doğru düzgün. Bu durum beni çok etkiledi. Teşekkür ederim yorumunuz için ❤
karakayahavva00 matmazellayy başlarda benim de öyle oldu önce bulantı şeklinde sonra sabah akşam kusma. Keşke ilaç fayda etse.
matmazellayy karakayahavva00 Dedim ve gittim kustum şuan gözlerim sulanıyor benim 6. Haftadan beri böyle napcaz bilmiyorum ya 10. Haftada güya azalıyordu :(
annelik_4 karakayahavva00 14 haftalık oldum bende bir hafta öncesine kadar öyleydim artık halsizlestim resmen acile gittim beni yatırdılar direk sıvı kaybın olmuş diye dediğin gibi su bile içince direk kusuyodum dayanck halim kalmamıştı artık 4 tane serum yedim 2 gün yattım çıktım şükür kendime gelebildim biraz daha iyi şuan çok kötü gerçekten😑
kumrucanim Ben 9 ay kusmuştum kızımda vallahi 😫 çok kötü o kusmalar prilam dr ilacını kullanıyordum ama bazen yine de kusuyordum acilde serum takarak kendime geliyordum çok şükür şimdi ikinciye gebeyim 9 haftalığım hamile olduğumu bile anlamıyorum 🙂
Maisina Suyu bile kusan birisi olarak söylüyorum kesinlikle tek çare PRİLAM ilaç… boşuna doğal şeylerle durduracağım diyip kendinizi helak etmeyin o bulantı kusma geçmiyor.. ama Prilam 🌺 çiçek gibi bir ilaç
Seniz6774 karakayahavva00 31. Haftadan selam . Sizin yine 16 haftalık olunca gecer ama benim asla doğuma kadar geçmiyor 2 gebeligimde de aynısı ilaç kullanmadan ayakta duramiyorum
Yaren1907 karakayahavva00 bende öyleydim 3 bucuk ayıma kadar su içsem kusuyordum artık kan kusmaya başlamıştım ama şuan 4. Ayıma girdim iyi gibiyim biraz da olsa inşallah sizde bir an önce atlatırsınız 🤲
havakervan karakayahavva00 Bende 5. Aya kadar kustum prilam kullan doktoruna danışıp bir tek o kesiyor
Merve1414 karakayahavva00 13 haftaligim hala daha bulantilarim var eskisi kadar her yediğimi cikarmasamda var ilk hamileligimde 18 e kadar sürekli yediğimi içtiğimi ciakrtiyordum aç karna su ictigin için mideni bulandırıyor sana göre aç degilsin bisiler yedin diyelim yediğini cikarttigin için şu icsende aç karna gibi bulantı yapıyor