Baharr_zn
Bende bugün ilk defa nst ye girdim, bebeğin başı sağ sola sürekli değişiyordu normalde , nst ye bağlanırken hemşire bebeği ortaya sabitler gibi bir oynama yaptı karnımda, ve sabahtan beri de aynı pozisyonda duruyor. Başı solda ayakları sağda. Bende acaba sezaryen olsun diye bilerek mi yaptılar diye düşündüm ne yapacağım hiç fikrim yok. Muayene sırasında da sezaryen görünüyor şimdilik dediler ama daha zamanı olduğunu söyledi o yüzden kafaya takmak istemiyorum yine de bir sonraki kontrolde inşallah netleşir. Ya da bilgisi olan var mı, öyle oynama yapabilirler mi bebekle sezaryen olabilmesi için