Merhaba kızlar bi süredir hatta neredeyse 2 aydır bebeğim yan pozisyonda duruyor bacakları sağ başı sol tarafımda ancak doktor bana ağrı yapar demişti ama bu kadarını tahmin edemedim geçen gün doğuruyorum sandım apar topar hastaneye gittik doktor bebeğin pozisyonu dolayısıyla kasıklara baskı yapıyor ya da üşütüyorsun dedi ama o gün bu gündür uyku uyuyamıyorum çok ağrım oluyor 2100 gram. Şuanda doktor bunun doğmaya niyeti yok tabiri caiz ise yan gelip yatmış dedi ama benim çok canım acıyor kasılmalarım da oluyor dönmesi için ne yapabilirim?