34 +3 çarsamba gunu ilk nts girdim sancim yok 2 hafta sonra yine kontrole gidicem 2 ocağa sezeryana gun verdi doktorum 🥰❤🙏 bu arada bu haftada nefes darligim,kemik agrilarim,çok çişimin gemesi sorunlarini yasiyorummm ve aşiri gerginim 🤣🤭 Allah kocama ve 2 ogluma sabir versindi 🤣🙏