Nurr29 Ronaaa ay ben ölüyorum sanmıştım gece dönemiyorum edemiyorum sabah kalktım nefes alırken batıyor gülerken batıyor çok zordu 🥺
Nurr29 Ronaaa canım üşütmekten oluyor yel giriyormuş inşallah seninde çabucak geçer havlu koy sık sık
16mom- Ronaaa Ronaaa benimde aynı durum oluyor pilates yapmanı öneririm iyi geliyor hafif esneme hareketleri yap
Merry38 Ronaaa bendede oluyor ben gittim parol ve ağrı kesici bi krem verdi parol içmedim ama ağrı kesici kremi sürdüm 2 güne rahatlattı sende git bir soyle istersen
pamugumm_ Ronaaa ya bende 28 haftalıgım sol taraf kaburgam cok batıyor bana nefes alamıyorum uzanınca ama bebeğin hareketlerini aşagıda hissediyorum anlayamadım yani
K-Canseven Ronaaa aynısını aynı haftalarda yaşamıştım. Doktora mesaj attım. Bebeğin dönüş hareketiyle ilgili olduğunu söyledi. Parol içebileceğimi söyledi. 2 gün felan sürmüştü ağrısı
mervesvr6 Ronaaa 8.ay gibi ben de yaşamıştım ağlatacak kadar ağrım oluyordu birkaç hafta sürdü sonra geçmişti umarım sizin de çok sürmez ilaç serum vs vermiyorlar 🙏
umaydurununannesi Ronaaa sankı cıgerlerıme cıkıyo gıbı oluyo cocuk sonra agrı baslıyo gece mıdem yanıyo dıye bıraz dık uyuyorum bu sefer kaburga agrısından uyuyamıyorum