Seymaa1008_ akışına bırak daha doğuma cok var öyle düşün özele gidiyorsan zaten alttan muane ettirmek zorunda değilsin direk sezeryan isteyebilirsin ilk gebelikte kendime cehennem ettim ya ölürsem ya masada kalırsam araştırıp araştırıp stres yapardım inan değmiyor suan 2.hamileyim bitane yavrumu doğuma giderken nasıl bırakıcam diyorum hemen vesvese geliyor kendimi toparlıyorum sende öyle yap şeytandan vesvese bunlar tabi hamilelik psikolojiside ekleniyor