Seymaa1008_ canım ilk doğumunsa ve yaşamadığın olup olmayacağı belli olmayan şeyler yüzünden neden kendini strese sokuyorsun ki rahat ol kesi herkeste olmuyor mesela bende olmadı alttan muayenede zor bişey değil ki bazen gerçekten kızıyorum annelere pozitif olmayan öykülerini anne adaylarına anlatmamalılar sezeryandada herkesin ağrı eşiği veya ameliyat konforu bir değil ki bunları yaşamadan bilemezsin vesveselerle kendini doldurma ablamın doğumuna tanık oldum mesela oda zor değildi ama ben hep derdimki o farklı ben farklıyım ben belki çok daha kolay geçireceğim nitekimde öyle oldu hep pozitif düşündüm ilk anneliğimde sadece bebeğimin heyecanını yaşadım onu kavuşmayı sabırla bekledim hastane ikramlarım işte valizim vs bir sürü şeyle kendimi mutlu ettim bunları düşünmen gerekirken yanlış yoldan ilerliyorsun 4 normal doğum yaptım şimdi 32 haftalık hamileyim yine aynı heyecan ve hevesle hazırlanıyorum geçen komşum diyor sanki ilk defa çocuğun olacak diye😃lütfen başkalarının fikirlerinin yada yaşanmışlıklarının bu güzel serüveninizi baltalamasına müsaade etmeyin🫶🏻