Nesslis sizede geçmiş olsun . Amin inşallah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım. Belki haftanız ileri olduğu için bişey yapmamışta olabilir. Ama gittiğinizde bir sorun bunları . Bol dinlenin galiba bunun çaresi bol dinlenmekte geçiyor. Yani iş yapmayın yemek bile oturarak yapın . Gezmeyin ayakta fazla durmayın. Ağır şeyler kaldırmayın. Stres ve üzüntüyede gelmeyin onların bile etkisi olabiliyormuş doktorum demişti. Ve açılmanız yoksa çok korkmayın güzel bişey yani .