Merhaba kızlar agrılarım sebebiyle doktora gittim şuan bana kontrol sonrası rahim agI kısalığı var dedi 26 mm ve ben 31+2 haftalık hamileyim birşey yapmadılar haftaya tekrar konrole gel dediler peki benim gibi bu haftalarda olup hiç birşey yapmamaları ve ne kadar süre içinde doğumunuz gerçekleşti var mı aranızda bu haftalarda benim gibi olan bunun vermiş olduğu korku endişe çok lütfen yazar mısınız 😞