Sevaldemir zeynepsalgar1 bende 20 temmuz olarak görünüyor. İlk çocuğum aralık bebeğiydi bu yaz bebeği olacak. Acaba daha mı iyi yaz bebeği olması.
FHKK Sevaldemir Yazın olması daha iyi bence her gün yıkanır tertemiz hasta olma olasılığı da düşük kışın insan kendi bile korkuyor dışarıya çıkmaya. Bunun hastanesi sağlık ocağı falan var yaz her zaman iyidir 😋
zalsac Biz de 11+2 olduk 7 temmuz gözüküyor şuanlık doğum tarihi. Benimde doğum günüm 6 temmuzda inşallah doğum günü hediyesi olarak gelir diye dua ediyorum :) zeynepsalgar1
Ayserhnckn Bende 7+3 üm Temmuz ayını ya sondan yakalayacağım yada Ağustos’a kalacak 😊 peki mideler ne durumda haftası ilerleyenlerin bulantılar yanmalar geçmeye başladı mı?
Nrplt Ayserhnckn sabahları bazen bulantım oluyor hamile kaldığımdan beri 5 kere anca bulanmıştır çok şükür rahat bi hamilelik geçiriyorum ben ya siz ? 😊
Ayserhnckn Nrplt benim mide bulantısı çok olmadı ama mide yanması var aşırı derecede çölyak hastasıyım birde her şeyi yiyemiyorum aç kalınca da biraz yanma yapıyor hemen 😕 inşallah zamanla geçer benim de bakalım
Zeynnep Bizde 11+3 6 Temmuz. Tabi bu tarihler değişebilir sanırım bebek önden giderse 🤗 haftaya ikili test yapılacak cinsiyet için tahminde bulunabilirim dedi doktorumuz🐣
Hilal1315 Heyecanla bekliyorum cinsiyetini öğrenmek için 2 hafta sonra doktorum gel dedi gün sayıyorum resmen😍
zeynepsalgar1 Busraktnc hadi hayırlısı, bende 12 haftalık olucam haftaya ve kontrol var. Bende sorucam cinsiyet belli mi diye 🥰