Bayanulu ayseozbek şimdi çıktım hastaneden kıza benziyor dedi 😊 ama tam belli değil 4 hafta sonra belli olur dedi
Busraktnc asslii ben 12+1 deyim bugün cinsiyet için çağırdı inşallah öğreneceğiz bugün bütün gece uyuyamadım heyecandan🙈❤️
Denizanne zeynepsalgar1 ben bebeğimi 18 temmuzda doğuracağımm 👼🏻 Bugün tam 10 haftalık olduk. Umuyorum ki bi kaç haftayada cinsiyet öğrenelim. Cinsiyetini öğrenebilen var mıı??? 😑 kaçıncı haftada öğrendiniz?