Eurydice Kaderss kendinizi çok yormayın dinlenerek geçirin, magnezyum verdi mi doktor size? O kasılmaları azaltır, bol su için bir de
Kaderss Eurydice evet 20 haftadan beri kullanıyorum magnezyumu olmadı eşim birazdan gelir gidip bir nst daha cekileyim diyorum bu adet ağrısı gibi ağrı var alt tarafimda o biraz beni korkutuyor
Medinee Kızlar bnde aynı durumdayım. Bebek çok aşağıda rahimde resmen hareketleri bu beni çok korkutuyor 😞 Adalat ve progestran kullanıyordum bende
Kaderss Midwife10 hastaneye gitcektik doktorumu aradım Bi tane nidigart iç kasilman geçmezse gel dedi bakalım şuan iyi gibiyiz ya🩷
Htp1997 Kaderss İlk günde 3 kullandım sonra bir ara bıraktım tekrar sancı çıkınca yine kullanmaya başladım bu sefer 2 defa kullandım günde
Midwife10 Kaderss bende bel ağrıma parol içtim bakalım nolcak sabah özele kontrolüm var acile gitmek istemiyorum
Kaderss Midwife10 anladım kuzum dikkat et kendine buraya yazarsın sonucunu içimizi rahat tutalım inşallah gününde dogcaklar ya🙏🩷🩷🩷
Kaderss Medinee adalet sancıyı durdurur kuzum progestanta rahim ağzını kalinlastirir içini rahat tut belinin altına yastık koy iyi gelecektir en azından rahime baskı yapmaz
Midwife10 Kaderss gittim duramadım acile nst de birşey çıkmadı idrar aldı birşey çıkmadı açıklık da yok dedi canım sen naptın
Kaderss Midwife10 ne kadar iyi yapmışsın giderek cok şükür canim cok sevindim🙏🩷bende kuzum nidicart içtim duşa girdim Bi yarım saat kestirdim şükür o sertleşme olmadı birdaha olursa mutlaka bende giderim