Kızlar 31 haftadayim zaten riskli bir gebelik geçiyorum serklajimda var bugün karnım taş gibiydi doktor nst istedi 1 tane sancin çıkmış dedi hersey güzel Bi sıkıntı yok dedi amaaa 2 saattir bebek taş mübarek taş gibi..sürekli toplanıp taş gibi oluyor karnim acıyor.adet oldum olacakmışım gibi ağzımda var ben ne yapayım kızlar normal mi tecrübe arkadaşlar Bi yardımcı olun akıl verin.. birde doktor bu bebek fazla beklemez dedi 31 32 haftada Doğum olucak diye cok korkuyorum gerçi ne geliyorsa Allahtan 🙏bu haftalarda dogum yapanlar nasıl bir süreç ve bebek kaç gün kaldı kuvezde 🥺